You'll Know Me As...

My photo
Jakarta, Indonesia
Founder of @ProjekMimpi - a reality book and workshop project. Founder of @LenteraMahadaya - a non profit organization for Muallaf / Muslim convert Proud owner of Love Actually Planner @LA_Planner + @Lady Mosh Invaders [Rockin' clothing line for hijabers] @LadyMoshInvader - Twinkle Twinkle(band) Manager @thetwinkstars. Media / Promotion Manager of @KitchenDeath gothic band Jakarta - a rebel. a lover. a dreamer. a believer. a fighter. lately a muallaf. loves writing fiksimini and blogging. an ordinary someone with XTRAordinary dreams. a proud SINGLE mother of one adorable metalhead son \m/ .that i can be a bitch most of the times [err in a positive way I suppose?] .hopelessly romantic ordinary woman - LOOKING FOR that special someone to fill in the 'gap' and help making me whole; again -

Monday, August 8, 2011

B I N A L : GAIRAH NAKAL PERI KELAM



Aku bersenggama dalam sunyi ….. 
Berteman imaji liar, rangsang setiap inci tubuh yang birahi
Lucuti penutup auratku! 
Telanjangi dan setubuhi aku!
Sibakkan rambut kemaluanku! Regangkan kakiku!
Beri aku oral aku malam ini!
Biar peluh membanjir, basahi raga yang lama menjanda
Jilati manisku! Hisap sariku!
Bius aku dengan permainanmu!
Buat aku merintih, mengerang …
Buat tubuhku meradang sampai kupanggil namamu dalam tiap desahan ….
Sentuh aku dengan nafsu!
Gagahi aku! Pakai aku! Peras aku!
Jangan biarkan malam ini berlalu tanpa saling mencumbu!
Biar ku nikmati setiap gerakanmu kala kulit telanjang kita beradu …
Mainkan milikmu! Pompa aku dengan kenikmatan!
Muntahkan laharmu dalam liangku!
"Buat aku keluar, sayang …"
Biarkan aku menggelinjang karena hasrat terpuaskan
"ahhh, sayang! aku ORGASME!"
(mimpi binal peri kelam dalam lintasan sepi)

No comments:

Post a Comment