You'll Know Me As...

My photo
Jakarta, Indonesia
Founder of @ProjekMimpi - a reality book and workshop project. Founder of @LenteraMahadaya - a non profit organization for Muallaf / Muslim convert Proud owner of Love Actually Planner @LA_Planner + @Lady Mosh Invaders [Rockin' clothing line for hijabers] @LadyMoshInvader - Twinkle Twinkle(band) Manager @thetwinkstars. Media / Promotion Manager of @KitchenDeath gothic band Jakarta - a rebel. a lover. a dreamer. a believer. a fighter. lately a muallaf. loves writing fiksimini and blogging. an ordinary someone with XTRAordinary dreams. a proud SINGLE mother of one adorable metalhead son \m/ .that i can be a bitch most of the times [err in a positive way I suppose?] .hopelessly romantic ordinary woman - LOOKING FOR that special someone to fill in the 'gap' and help making me whole; again -

Friday, August 12, 2011

J A U H (ada apa dengan kita?)

Sayang, Ragamu ada disini … ,
tapi tidak hatimu ….
Seakan ada ruang kosong terbujur diantara kita …
Menyekat dua hati yang saling bertanya:
"Mengapa?"

Terbentur aku pada imaji yang terpapar dihadapan ….
Terseok aku mencoba menggengam hatimu …

Sudah kehabisan kata aku ….
Sudah lelah aku mencoba menerka …
Merangkai jutaan tanya yang menyembul di kepala …

Ada apa dengan kita ?
Apa salah yang kubuat kali ini …. ?

Hanya ada pedih yang terasa kini ….
Mengoyak setiap sendi nurani ….
Mengalirkan hangat yang membasahi pipi …

AH …..
Bukan kata "Tidak Mengapa", yang ingin kudengar...
Karena terkadang tatapan jauh lebih jujur dibanding kata yang terucap …

Maki lah aku … Caci aku kalau kau mau ….
Jangan diam …. Karena kebisuan tidak akan pernah menjadi penyelesaian ….

*so, care to speak now?*

No comments:

Post a Comment