You'll Know Me As...

My photo
Jakarta, Indonesia
Founder of @ProjekMimpi - a reality book and workshop project. Founder of @LenteraMahadaya - a non profit organization for Muallaf / Muslim convert Proud owner of Love Actually Planner @LA_Planner + @Lady Mosh Invaders [Rockin' clothing line for hijabers] @LadyMoshInvader - Twinkle Twinkle(band) Manager @thetwinkstars. Media / Promotion Manager of @KitchenDeath gothic band Jakarta - a rebel. a lover. a dreamer. a believer. a fighter. lately a muallaf. loves writing fiksimini and blogging. an ordinary someone with XTRAordinary dreams. a proud SINGLE mother of one adorable metalhead son \m/ .that i can be a bitch most of the times [err in a positive way I suppose?] .hopelessly romantic ordinary woman - LOOKING FOR that special someone to fill in the 'gap' and help making me whole; again -

Friday, August 12, 2011

...maaf, saya sedang tidak main drama...

Maaf,
jangan lagi datang dengan segala kata tanpa makna
jangan lagi harapkan kutelan segala pengharapan yang dimateraikan diatas ke-iba-an
jangan lagi kau paksakan aku untuk minum dari cawan kebahagiaan yang dipalsukan
aku sedang tidak main drama, sayang...
jadi percuma jika harus beradegan pura-pura, bikin aku mual saja...

Maaf,
jangan lagi kau janjikan kebahagiaan jika semua hanya sekedar kiasan
jangan pula percikkan manis jika pahit yang akhirnya kutelan
aku memang pemimpi, tapi bukan berarti mimpiku bisa kau beli...
dan aku tidak sedang bersandiwara, jadi percuma saja kamu minta aku tertawa ketika hatiku menangis

Maaf,
aku hanya inginkan yang nyata di antara berjuta yang maya
jadilah hitam atau putih dan bukan abu-abu
karena aku benci harus berada diantara ada dan tiada

No comments:

Post a Comment